Моя земля - моє Полісся Живи у ритмі Полісся!

замовити дзвінок

НАШІ ЛЮДИ ВСЮДИ: БАЙК, БІЗНЕС, ЄВРОПА

10 березня 2018 0

Дубровичанин Павло Вінтюк ділиться своїми враженнями про подорож на своєму байку по Європі, бізнес по-європейські та особливий менталітет литовців.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ПРАПОР ДУБРОВИЦІ НАД КАРПАТАМИ

Ідея подорожі на мотоциклі до Європи народилась давно. А в силу різних негативних факторів, що мали місце в Україні, в останні часи виникла думка щодо відкриття власного бізнесу в Європі. Треба було їхати. То чому не поєднати приємне з корисним? Зимою перед поїздкою був проведений детальний аналіз ведення підприємницької діяльності в різних країнах ЄС, вибір фірм-партнерів з хорошою репутацією, вимог до підприємців та умови ринку. Також відношення місцевого населення до українців. Зупинились на країнах Балтії. І поїхали…

Кордон з Європою перетнули в Устилузі. Хоч вийшов гак у 45 км., але набагато швидше і приємніше переїхати на польську сторону. Що було б неможливо у Яготині. Існує негласне джентльменське правило на пунктах пропуску – дати дорогу мотоциклісту без черги. Але водії на переходах ставлять свої ТЗ таким чином, що навіть мопедом між ними пропхатися неможливо, не те що байком.

Минули Хелм, а через кілька годин домчали до Любліна. В місто не заїжджали, а по об'їзній дорозі попрямували на Білосток. Наступного дня пересікли умовний кордон між Польщею і Литвою. Ввечері ми вже поселялися у затишному готелі в центрі Вільнюса. Господиня Живіле сама зустрічала нас у воротах свого помешкання. Зв'язок з нею мали ще в Україні. Перші дні перебування у Вільнюсі провели у консультаціях про ведення і оформлення бізнесу. Попутно гуляли містом, оглядали пам'ятники і спілкувалися з місцевими, коштували національні страви. На другий день зареєстрували фірму, відкрили рахунки у банках та найняли на роботу економіста, без якого у Європі ведення бізнесу не можливе (така вимога закону). Уклали угоду з транспортною компанією як для доставки товарів на центральний склад так і для доставки товарів кінцевому споживачеві.

Найважче було відпрацювати логістику щоб запрацювала схема. Необхідно було обрати компанії, які вже мають сертифікацію своїх товарів у країнах ЄС. Замовлення товару відбувається через сайт нашої компанії і вже зараз, будучи в Україні, ми даємо вказівку на центральний склад у Європі надсилати замовлені товари клієнтам. Працівник складу зв'язується з транспортною компанією, пакує та відправляє товар. Всі розрахунки проводить наш економіст у Вільнюсі і звітується нам за допомогою мережі Інтернет. Втім, періодично необхідно відвідувати всі місця дислокації нашого бізнесу в Європі.

Так як за три дні ми вже досить надивились на столицю Литви Вільнюс – вирішили побачити ще й Балтійське море. Там пробули три дні, а потім була дорога додому. Їхали через Вільнюс і на цей раз заночували у будинку Ігнаса – молодого «IT-шника», який люб'язно надав нам частину свого помешкання для відпочинку.

Ми були готові до відмінної якості доріг, до ідеального функціонування інфраструктури та чудового сервісу в усіх сферах. Втім найбільше ми приділили уваги спілкуванню з людьми, акцентували увагу на їхню манеру ведення діалогу, жести, погляди, світогляд загалом. Хочу виділити неймовірне відчуття такту і вихованість пересічного литовця. Здивувало засилля велосипедистів і людей на самокатах практично повсюди. Здавалось, що у Вільнюсі автівок менше, ніж в Дубровиці (а якщо порахувати кількість на квадратний кілометр – то точно менше, десь в два рази). Мабуть, ніхто інший так не розуміє прагнення українців до кращого життя і забезпечення майбутнього своїх дітей, як литовці. Дуже співчувають нам, прагнуть допомогти і не розуміють, чому досі в Україні відбувається такий безлад…

Загалом наша «Хонда» провезла нас більше 2 тисяч кілометрів. Було цікаво, пізнавально, результативно. Марк Твен якось сказав: «На смертному одрі ми будемо шкодувати про дві речі. Про те, що мало любили і про те, що мало подорожували». Якщо так сталось, що Бог оточив мене і дружину багатьма людьми, яких ми любимо і поважаємо, то жагу до подорожей поки вгамувати ми не в змозі…

Павло Вінтюк

переглядів: 1K

оцінити:

• ПОДІЛИТИСЬ:

Стрічка новин

коментування дозволено лише для зареєстрованих користувачів